A story about hair

February 11, 2016


This is a story about hair.
My journey from long damaged hair, through drastic shortening, to todays (finally) healthy hair.

First things first, let me tell you about my hair. It is medium length, not dyed, thick and straight, which means when I do curl my hair, it becomes straight again in 2 hours like nothing happened. I cut my hair every 6 months. Usually my hair gets greasy on the second day, just on the top of the head, while the rest of it is normal to dry. I wash it every 3 - 4 days (some of you will say yuck, but washing your hair frequently and it's not good for your scalp and by doing that, you are encouraging your scalp to produce more oil). On the third day I tie it in a ponytail or bun and then, or the next day I wash it. I wash it after I do my workout or on the days when I need to have fresh clean hair. I even tried to "train" my hair to last longer not to get greasy by not washing it every day like before. It did nothing, but I wasn't that big of a problem for me because I could do a hairstyle that would not show that my scalp is greasy and I learned to live with the fact that my hair is only pretty on the first day.
________________________________________________________________________________
 
Ovo je priča o kosi. 
Mojem putovanju od duge uništene kose, preko drastičnog skraćivanja, pa sve do današnje (napokon) zdrave kose.

Najprije da vam opišem svoje stanje na glavi. Imam srednje dugačku kosu, ne tretiranu nikakvim bojama, oštru na dodir i tvrdoglavo ravnu, što znači da i kad nakovrčam kosu, ona za 2h splasne kao da nikad ništa nije bilo. Šišam se otprilike svakih 6 mjeseci. U "normalnim" uvjetima, kosa mi je masna već drugi dan, i to samo tjeme i centimetar-dva dužine, dok je ostatak normalan do suh. Perem ju svaka 3 do 4 dana (sad će neki vikati fuj, ali često pranje kose nije dobro za vlasište i time ju potičete da se se još više masti), treći dan kosu nosim vezanu u rep ili punđu i tad, ili eventualno četvrti dan ju operem. Iznimne su situacije ako vježbam ili baš ako za neki dan trebam svježe opranu kosu. Pokušavala sam ju čak "istrenirati" da duže izdrži, a da se ne masti, time što ju ne perem svaki drugi dan kao što sam nekad. Ništa od toga, svejedno se već drugi dan vidjelo da je masna. To mi nije bio neki problem jer uvijek mogu napraviti neku frizuru da se ne primijeti i naučila sam živjeti s tim da mi samo prvi dan kosa bude lijepa.





This picture shows the current condition of my hair. And another thing, year and a half ago I got drastic haircut. After years and years of growing out my hair my hair was very long, it passed the half of my back, and I cut it on the length just below my shoulders. I got rid all of the damages ends and my hair was never healthier (so if anyone tells you that you can get rid of the split ends by using this and that, I can guarantee you - nothing besides scissors really helps, trust me). Since then, I stopped using all of the unnecessary products on it (mousse, hairspray...) and heat (besides blow dryer). I didn't even need the conditioner, my hair wasn't dry and tangled.

For me, shampoo is shampoo. All of them are the same and do the same thing, cheap or expensive ones. I would buy better quality conditioner and didn't care for the shampoo that much. I picked them out by the scent. :) So I bought Biobaza once - because it smelled good. It turned out to be great, but I didn't help with my hair getting greasy the next day. After using it, I could feel that my hair was clean.
________________________________________________________________________________

Ovo na slici je trenutno stanje kose. Još nešto, prije godinu i pol sam se ošišala drastično. Baš ono drastično. Nakon godina i godina duge kose i puštanja, sa jako duge kose do više od pola leđa sam ju skratila na dužinu do malo ispod ramena. Riješila sam se svih oštećenja, svih ispucalih vrhova i kosa mi nikad nije bila zdravija (tako da tko ti kaže da se ispucalih vrhova možeš riješiti ovim ili onim, ništa osim škara ne pomaže, vjeruj mi). Od tada sam prestala koristiti sve nepotrebne preparate na kosi (lakove, pjene...) i sve vrste pegli za kosu i uvijača, ponekad samo fen. Regenerator mi jednostavno više nije trebao, kosa mi nije bila kao slama i nije se petljala.

Za mene je šampon šampon. Svaki je isti i ni jedan ne radi čuda, bilo jeftin ili skup. Uvijek bi kupila bolji regenerator, a za šampon mi je bilo svejedno. Birala sam ih po mirisu :) Tako sam izabrala i Biobazin - jer fino miriši. Ispostavilo se da je odličan, ali nije pomagao da mi se kosa manje masti. Nakon njega kosa mi je sjajna i pod prstima osjetim da nema nikakvih naslaga od prljavštine i svega što stavljam na kosu. 

 
Biobaza Body&Hair 3u1



Meanwhile, I started using Schauma shampoo and go back to Biobaza every now and then when I felt that Schauma wasn't doing the job. It was all good until I started noticing that my hair was falling out more that it usually did. I never had this problem, it started out of nowhere and I got worried.

I thought that, because I bought different shampoo every time, Schauma was the one to blame because I was using it at the time so I went back to Biobaza. That didn't help. I even thought it was because of the stress so I tried to reduce it (didn't help). So finally, I decided to buy the shampoo I never bought until then - the inexpensive one. I was reading the labels and only on the one of them it said that it was suppose to minimize hair loss. So I decided on Aftodita one with the nettle and panthenol.
________________________________________________________________________________

U međuvremenu počela sam koristiti neku Schaumu te se tu i tamo vraćala Biobazi kad bi osjetila da Schauma ne radi posao kako treba. Sve je bilo ok dok u zadnje vrijeme nisam primjetila sam da mi kosa ispada više nego inače. Nikada nisam imala ovaj problem, počelo je baš odjednom... To me malo zabrinulo.

Kako svaki put kupim različiti šampon, mislila sam da mi ne paše ta Schauma koju sam trenutno koristila, pa sam se vratila na Biobazu za koju znam da je dobra i da lijepo čisti kosu. Ni to nije pomoglo s ispadanjem. Pomislila sam možda je čak zbog stresa, pa sam se pokušavala manje živcirati (naravno - neuspješno). Na kraju sam odlučila uzeti šampon koji nisam kupila nikada do sada, i to jedan od jeftinijih. Gledala sam i čitala etikete na svakom i samo na jednom da je protiv ispadanja kose. Tako je odluka pala na Afroditin s koprivom i pantenolom.


Afrodita kopriva & Pantenol šampon






It comes in a bottle of 1l and it is very liquidy and smells good.

Usually I wash my hair by shampooing the scalp twice and use conditioner on the ends sometimes. Before I shampoo it, I brush it. After washing it with this shampoo the hair sqeeks under my fingers and feels clean. I let it towel - dry as long as I can to soak in all the moisture and I never blow dry it immediately. Also, I never brush it while it is wet and I often use Schwarzkopf Gliss leave in conditioner on damped hair instead of regular conditioner. Then I blow dry it until it is 80% dry.
________________________________________________________________________________

Dolazi u velikoj boci od 1l. Šampon je sam po sebi jako tekući, nešto na što nisam navikla i prvi put sam ga istresla previše na dlan i bilo ga je svugdje. Ugodnog je mirisa i kričavo zelene boje.

Inače kosu perem tako da dva puta šamponiram samo tjeme, te ponekad stavim regenerator samo na vrhove. Prije šamponiranja kosu dobro počešljam, a nakon pranja ovim šamponom kosa doslovno škripi pod prstima i osjetim da je čista. Ostavim ručnik na glavi što duže mogu da upije svu vlagu, nikad ju ne sušim fenom odmah. Isto tako, nikad ne češljam kosu dok je mokra, a često umjesto regeneratora znam staviti Schwarzkopf Gliss leave in conditioner u spreju koji stavim dok mi je kosa polumokra i onda ju sušim fenom dok nije oko 80% suha.


Gliss Ultimate Repair conditioner


I noticed that, since I started using this shampoo, my hair is falling out a lot less. Just a bit. I can't believe how my hair changed in a few washes. Even my mom noticed a big difference in her hair.
Also, I noticed that my hair is getting less greasy. Now I can go on and not touch my hair for 3 days and then I notice it getting a bit greasy at the top and around my face. Some of you like this 3 days of not washing your hair thing, some don't, but it works for me. I don't want to dry out my hair by washing it every day. I still try to minimize the heat and products I'm using on my hair.

So if you have greasy hair or, like me, your hair is falling out, I suggest you try this Afrodita shampoo. It is easy to find in Croatia and inexpensive, but gives great results after few washes.

What's your favourite shampoo / conditioner / hair mask? 
________________________________________________________________________________

Najbolja stvar koju sam primijetila odkad koristim ovaj šampon je to da mi kosa opada zaista malo. Mrvicu. Nevjerojatno je koliko se kosa u nekoliko pranja može promijeniti. Čak je i mama, kojoj kosa stalno jako ispada, primijetila veliku razliku.
Primijetila sam da se također, manje i masti. Sad bez problema mogu izdržati 3 dana i tek onda primijetim da je masna u području oko lica i na vrhu tjemena. Nekima se ovaj sistem sviđa, nekima ne. Meni osobno da jer ne želim bespotrebno mučiti i isušivati vlastište ako kosa nije prljava. Ionako mi je kosa najljepša i najbolja na dodir tek drugi - treći dan, kada je podatnija i nije toliko oštra i suha. Također još uvijek pokušavam koristiti što manje preparata na njoj i što manje ju vezati u rep, tako da što manje natežem korijen kose, i to pomaže da se manje masti.

Ako imaš problema s masnom kosom, ili kao ja, s ispadanjem kose, svakako preporučujem Afroditin šampon, pristupačan je i jeftin, a daje izvrsne rezultate koji su vidljivi već nakon nekoliko korištenja.

Koji je tvoj najdraži šampon/regenerator/maska za kosu? 


Afroditin šampon košta oko 20kn, ovisi gdje ga kupiš - ja svoj kupujem u Konzumu , a Schwarzkopf Gliss sprej u Dm-u po cijeni od oko 25kn.





 

You Might Also Like

2 komentari

  1. I ja kao i ti imam problem s masnom kosom :( čista mi bude neka dva dana, a treći dan je masna i to samo u korijenu. Već godinama prakticiram da prvo perem kosu baš tim šamponom od koprive koji dobro skine masnoću, a opet ne iritira tjeme, a potom operem Syoss šamponom ili za obojenu kosu ili za ispucalu, svejedno, a onda stavljam regenerator također marke Syoss koja se na mojoj kosi pokazala odlično! Još bih samo spomenula da je i meni pegla drastično uništila kosu i da sam se isto morala ošišati na paž kako bih se riješila vrhova koji su se stalno petljali i od tada mi raste zdrava kosa i to brže nego prije :) definitivno vrijedi ono da što je zdravija kosa, ona brže raste :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Probala sam nešto od Syoss-a prije par godina, i nije mi baš pasao pa mu se nikad nisam vratila. Uvijek sam u potrazi za dobrim regeneratorom iako ga koristim svakih otpr. 5 pranja, pogledat ću što imaju u ponudi :) Slažem se, samo šišanje je spas. Inače su mi u jednom trenutku vrhovi bili rascvjetani i to je putovalo sve više prema tjemenu i jednostavno bi se odlomili, zapela sam na jednoj dužini pa je izgledalo da sve što naraste, toliko se vrhovi dlome i kao da nema pomaka. Tad sam se uvjerila da se treba redovito šišati svakih par mjeseci :)

      Delete

Copyright © 2020 BeautyWonderlust

Social media

https://www.youtube.com/channel/UCQOs_QoryHF_cpTv0cRq9mQ

https://www.instagram.com/tenaco/

https://www.facebook.com/beautywonderlust/

SEARCH